Klubová výstava ČHP 14.9. 2019, Jesenice u Rakovníka.

24.11.2019 20:54

  Z Liberce do Jesenice je to autem 2,5-3 h. I s navigacemi v autě i mobilu nám cesta trvala díky uzávěrkám 5h.

Měla jsem zamluvenou chatku pro tři, nejlevnější, bez soc. zařízení, protože na stan už bylo chladno, ale jinak my nepotřebujeme, žádný luxus. Chatka ovšem předčila naše očekávání. Takové retro pamatuju z pionýrského tábora ve Starých Splavech. 

Po jídle a kávě nám paní předsedkyně nabídla možnost, vyzkoušet si vystavování. Do kruhu Togo ještě došel, ale potom jsem mu nevnutila ani směr chůze. 

Sápal se vší silou ke všem kolem, pamlsky ignoroval, jak smyslů zbavený. Děsila jsem se, co tam s ním zítra budu dělat. 

Ráno jsem si přivstala a chodila s ním po táboře , aby si očuchal co nejvíc psů a hladilo ho hodně lidí. 

To se dařilo, přijeli i bráchové Apoint, Alibaba (Jonáš), Artuš a táta Art z Chřibského úpatí. Ségra Amálka nemohla přijet, škoda. Parta byla fajn, jen mezi Togem a Jonášem to skřípalo. 

 Do kruhu šel Togo docela zklidněný. Při prohlídce zubů, nás pan rozhodčí Hořák zdržel zkoušením latinských názvů zubů. Přišla mi na pomoc  poradkyně 

chovu paní Svobodová, přinesla potvrzení o zubu a nechala se také  potrápit.  Toga to znervóznělo , měla jsem dost práce ho vystavit, ale na konec dostal pěkný posudek a titul Nejlepší mladý plemene.

Večer se konala členská schůze. Dostali jsme batůžky s ČHP, probralo se spousta důležitých věcí a odhlasovali jsme staronový výbor klubu.

V neděli nám připravila Markéta Hojná ,, Horácký cross", 5 km v okolí kempu. ˇučastnil se každý kdo zůstal do neděle, buď běžel nebo šel. Běžely i moje dcera Kateřina s bulinou Brunou. Trasa byla moc pěkná a skvěle připravená. Závod vyhrála Markéta ale řekla , že se ona nepočítá a tím jsem byla první já s Togem, druhá Kačka s Brunou a třetí paní Čápová s Borou. Takže pohár by měl patřit určitě Markétě. 

 

  Na tenhle víkend budeme docela určitě dlouho vzpomínat. Výstavu, schůzi, závod i naši báječnou chatku.

 Foto zde.

 

 

Zpět

Kontakt

Miloslava Hmirová

723844063

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode