Srpen , zase v Mladé Boleslavi.

24.11.2019 16:53

  24.8. jsem jela na Mezinárodní výstavu psů s malou dušičkou.

Togo přišel o zub a já nevěděla jak to bude probíhat s potvrzením o operaci a jestli to nebude mít vliv na hodnocení.

 23.7. jsem při cvičné prohlídce zubů objevila viklavý zub. Třetí řezák vlevo dole. Druhý den mi veterinář oznámil, že zub je v dásni zlomený a musí ven.

 Mohlo se to stát při rvačce s bráchou, nebo na špalcích, které neustále vytahuje z dřevníku, nebo i na obří kosti, co mu kupuju.

Dostal termín k extrakci na 2.8. 

 Nějak jsem se nemohla smířit s verdiktem a objednala jsem Toga ještě na konzultaci k dr. Jurkovi, který spravil zlomený špičák Matyldě. 

Mezi tím se zub šikmo ulomil, zůstala koukat půlka, konec lomu byl v dásni. Pan doktor bohužel potvrdil, že nejlepší bude ho vyndat, dřív nebo později může

působit potíže. Ujistil mě, že  psa ztráta zubu nelimituje, je to jen kosmetická záležitost.

 

 Před vystavením jsem donesla lékařské zprávy do kruhu panu rozhodčímu Řehánkovi a pak nastoupili do třídy mladých. Vystavení nebylo nic moc,

spíš taková přetahovaná, ale známky super. V1, CAJC, BOJ, BOB.

Byl to třetí CAJC , kterého Togo získal a to znamená zisk titulu juniorského šampiona. Juchůůů.

Na závěr ještě procházka k řece Na krásné louce, smočit se a vyběhat s kamarádama.

Foto zd e.

 

Zpět

Kontakt

Miloslava Hmirová

723844063

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode